Kundtjänst

Innan du tar kontakt, visst kollar du upp din orderstatus med hjälp av din beställningsnummer och e-post.

Till orderstatus  

Kom ihåg att kolla också följande sidor som kan vara till hjälp: 

Betalnings- och leveranssätt  Vanliga frågor

Vid övriga frågor gällande din beställning lönar det sig kontakta oss per e-post. Kom ihåg att i meddelandet skriva din beställningsnummer, namn på beställare och beskriva problemet möjligast noggrant. Nämn vilka produkter i din beställning din fråga gäller. Du kan kontakta oss via info@skyddis.se

Vi strävar efter att svara på förfrågningar inom 24 timmar på vardagar (mån–fre). Vi svarar på meddelanden per e-post, chat och på Facebook.

Om du inte får vårt svar, vänligen kontrollera din e -post för spam och annonser. Om du ​​inte hittar vårt svar där, vänligen kontakta oss igen på annat sätt. Vi svarar på alla förfrågningar.

Du når oss också via chatten på vår hemsida på vardagar, bara vår kundtjänstrepresentant är ledig. Om vi inte är på plats, kan du lämna oss ett meddelande via chatten, så svarar vi per e-post så snart som möjligt.

Vi är ett pålitligt, nordiskt företag, som har beviljats flera förtjänsttecken för vår högklassiga service. Vi hjälper dig så gott vi kan. 

OBS! Det rör sig bluffmeddelanden som e-post och sms bl.a. i Postnords namn där du blir ombedd att betala en viss summa för att ditt paket skall levereras.

Du kommer aldrig få meddelanden gällande en beställning du gjort hos oss där vi skulle be om pengar för att frigöra ditt paket eller personlig information för att specificera din beställning. Radera meddelandet och öppna inte några länkar i meddelandet.  Läs mer

 Brett sortiment

Leverans alla vardagar

Nöjdhetsgaranti 30 dagar

Pålitliga betalningssätt

Presentkort som använts för ditt inköp

Kunder som köpte dessa produkter köpte även...